Διεθνές Marketing (Ε. Σαμαντά)

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:

  • Κατανοούν το πώς αναπτύχθηκε η παγκόσμια οικονομία τις  τελευταίες δεκαετίες
  • Κατανοούν την επίδραση της παγκοσμιοποίησης 
  • Aξιολογούν τις αλληλεξαρτήσεις μεταξύ του προσδιορισμού της διοίκησης και της απόδοσης marketing
  • Κατανοούν τους παράγοντες που υποστηρίζουν ή παρεμποδίζουν τις δραστηριότητες marketing
  • Αναλύουν και να συνθέτουν τρόπους μέσω των οποίων δομείται η στρατηγική marketing σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς και της δημιουργίας προϊόντων καταναλωτή στις παγκόσμιες αγορές
  • Εφαρμόζουν τις γνώσεις τους μέσω ενός  διεθνούς πλάνου  μάρκετινγκ ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που πρόκειται να εισαχθούν σε μια συγκεκριμένη ξένη χώρα